Podczas „warzywnego” tygodnia dzieci poznały nazwy i smaki wielu znanych i mniej znanych warzyw. Wykonały one karty pracy, a w wolnych chwilach Panie dbały o to by dzieci się nie nudziły, dlatego stworzyliśmy na naszej gazetce marchewkowe pole. Wiele radości sprawiło dzieciom malowanie stóp pędzlem na pomarańczowo. Chichotkom nie było końca… Kiedy wszyscy zaznajomili się już ze smakiem i nazwami warzyw Panie podniosły poziom trudności i teraz przedszkolaki musiały odgadnąć nazwę warzyw tylko za pomocą zmysłu smaku lub zapachu. Natomiast podczas „owocowego” tygodnia dzieci miały możliwość wykonania pracy plastycznej pt. „Przetwory na zimę” oraz posmakowania jesiennych i zdrowych owoców. Przedszkolaki nauczyły się znanego wiersza:
„Wpadła gruszka do fartuszka, a za gruszką dwa jabłuszka. A śliweczka wpaść nie chciała, bo śliweczka niedojrzała.”
Podczas „warzywnego” tygodnia dzieci poznały nazwy i smaki wielu znanych i mniej znanych warzyw. Wykonały one karty pracy, a w wolnych chwilach Panie dbały o to by dzieci się nie nudziły, dlatego stworzyliśmy na naszej gazetce marchewkowe pole. Wiele radości sprawiło dzieciom malowanie stóp pędzlem na pomarańczowo. Chichotkom nie było końca… Kiedy wszyscy zaznajomili się już ze smakiem i nazwami warzyw Panie podniosły poziom trudności i teraz przedszkolaki musiały odgadnąć nazwę warzyw tylko za pomocą zmysłu smaku lub zapachu. Natomiast podczas „owocowego” tygodnia dzieci miały możliwość wykonania pracy plastycznej pt. „Przetwory na zimę” oraz posmakowania jesiennych i zdrowych owoców. Przedszkolaki nauczyły się znanego wiersza:
„Wpadła gruszka do fartuszka, a za gruszką dwa jabłuszka. A śliweczka wpaść nie chciała, bo śliweczka niedojrzała.”