Dbamy o prywatność i bezpieczeństwo użytkowników. Poniżej znajdują się zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących w związku z korzystaniem z Serwisu.
W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem: kontakt@educandi.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEDSZKOLA NIEPUBLICZNEGO „AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA EDUCANDI”
W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 r. przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), niniejszym informujemy o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych przez Przedszkole Niepubliczne „Akademia Przedszkolaka EDUCANDI” z siedzibą w Poznaniu, ul. Kolejowa 29 A, 60-718 Poznań
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Przedszkole Niepubliczne „Akademia Przedszkolaka EDUCANDI” z siedzibą w Poznaniu, ul. Kolejowa 29 A, 60-718 Poznań, NIP: 9291159499.
2. Kontakt z Administratorem jest możliwy zarówno drogą elektroniczną – adres email: poznan@educandi.pl. Administrator nie powołał inspektora ochrony danych.
3. Państwa dane osobowe oraz małoletnich dzieci, nad którymi sprawujecie państwo władzę rodzicielską, a które zgłoszone zostały do Przedszkola Educandi, przetwarzane będą w niezbędnym zakresie, w celu zawarcia i wykonania umowy przyjęcia i sprawowania opieki nad dzieckiem w Przedszkolu Niepublicznym „Akademia Przedszkolaka EDUCANIDI” zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, dochodzenia lub obrony roszczeń, a także na potrzeby marketingu bezpośredniego jako uzasadnione interesy administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa lub w związku z realizacja zadań w interesie publicznym (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO).
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz mogą być przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora,, zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących Administratorowi, wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych).
5. Odbiorcami danych osobowych są pracownicy, współpracownicy oraz partnerzy handlowi Educandi wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji umowy zawartej przez państwa z Educandi. Dane osobowe mogą być również przekazane instytucjom określonym przez przepisy prawa (np. Ministerstwo Edukacji Narodowej, Urząd Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych), a także podmiotom współpracującym z Educandi, w szczególności świadczącym usługi doradcze, księgowe, prawne i informatyczne, w zakresie niezbędnym do wykonania umowy.
6. Zgodnie z RODO, podmiotom, których dane osobowe są przetwarzane przysługują następujące uprawnienia:
• prawo dostępu do treści swoich danych osobowych
• prawo do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne
• prawo żądania od Administratora usunięcia danych
• prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych
• prawo do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi;
• prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora lub wobec przetwarzania w celu marketingu bezpośredniego
• prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych jako niezbędnych do świadczenia usług uniemożliwi ich świadczenie.
8. Dane osobowe będą przetwarzane w sposób inny niż zautomatyzowany.
PLIKI COOKIES
1. Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
2. Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach statystycznych, w celach marketingowych (remarketing) oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania Serwisu oraz Systemu.
3. Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. W takiej sytuacji, korzystanie z Serwis lub Systemu przez Użytkownika może być utrudnione.
4. Administrator wskazuje niniejszym, że pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu przez Administratora, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.
INNE TECHNOLOGIE
1. Administrator informuje Użytkownika, że może stosować następujące technologie śledzące działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Serwisu:
1. kod śledzenia Google Analitycs – w celu analizy statystyk Serwisu,
2. kod śledzenia Google Adsense – w celu wyświetlania reklam,
3. Facebook pixel
LOGI SERWERA
1. Korzystanie z Serwisu oraz Systemu wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywany jest Serwis oraz System.
2. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik.
3. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
4. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi z Serwisu i nie są wykorzystywane przez Administratora w celu identyfikacji Użytkownika.
5. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania Serwisem, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.